Pasta z lískových jader 100%, Diana 190g
Kód: 37545
Související produkty
Detailní popis produktu
Pasta z lískových jader 100 % 190 g
Pasta z lískových ořechů je ceněná především pro své oříškové aroma. Toto oříškové máslo je chuťově naprosto výborné na lívance a palačinky, ale i k přípravě dortových krémů, nugátu a jiných cukrářských výrobků, sladkých i slaných pomazánek a hlavně k ochucení zmrzliny. Krém z lískových jader si zkuste namazat na pečivo nebo přidat jako zálivku ovocných a zeleninových salátů, do těst na sušenky a vánoční cukroví.
- Administrativní řazení: nečokoládové cukrovinky - pasty.
- Alergeny: produkt obsahuje skořápkové plody a výrobky z nich a může obsahovat jádra podzemnice olejné, sezamová semena a výrobky z nich.
- Složení: jádra lískových ořechů mletá 100 %.
- Skladování: skladujte v suchu při teplotě nejvýše 22 °C a relativní vlhkosti nejvýše 70 %.
- Nutriční hodnoty:
Nutriční hodnoty na 100 g: | |
Energetická hodnota | 2627 kJ/628 kcal |
Bílkoviny | 15 g |
Tuky | 62 g |
Nasycené mastné kyseliny | 5 g |
Sacharidy | 16 g |
Z toho cukry | 5 g |
Vláknina | 10 g |
Sůl | 0 g |
Doplňkové parametry
Kategorie: | Ořechová másla, pasty |
---|---|
EAN: | 8596443011700 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
ZAČÁTKY A RŮST SPOLEČNOSTI
Diana Company byla založena v roce 1993 jako „Svět oříšků“ a zaměřila se na dovoz sušeného ovoce a ořechů do České republiky. V roce 1994 firma navázala výhradní obchodní vztahy s farmáři a pěstiteli z celého světa, což jí umožnilo získat produkty nejvyšší kvality a rozšířit svůj sortiment.
EXPANZE A NOVÉ PRODUKTY
V roce 1998 otevřela Diana Company svou první kamennou prodejnu v Praze a v roce 2004, po vstupu ČR do Evropské unie, začala vyvážet ořechy a sušené ovoce do dalších evropských zemí. V roce 2013 se firma zaměřila na dovoz nových zdravých produktů, jako jsou chia semínka, quinoa a další superpotraviny.
INOVACE A UDRŽITELNOST
V roce 2020 Diana Company získala BIO certifikaci a modernizovala své technologie včetně spuštění nového e-shopu. V roce 2024 firma expanduje na německý trh, čímž potvrzuje své ambice růstu a internacionalizace.